Milyen fotókat használj a honlapodon és hirdetéseidben?

Egy percben gondold végig. Mi lehet a látogatóid első benyomása az oldaladon. A másik kritikus kérdés, hogy milyen fotókat használsz az oldaladon/ hirdetésidben. Az agyonhasznált, de mindunttal pontos közmondást nem feledve.
„Egy kép többet mond ezer szónál”
Használd ezt a mondást, mint szemüveg és tekintsd végig az oldalad vagy hirdetésed.
MIT MOND EL RÓLAD?
Milyen képeket használhatsz?

Modelles imázsfotók

Használat közbeni hangulat kép

Körülvágott PNG
Pár tipp mire figyelj!
Figyelj arra, hogy jogtiszta fotókat használj.
Amikor készítjük a hirdetésünk vagy honlapunk, legyünk biztosak benne, hogy csak jogtiszta fotókkal dolgozunk. Legyenek saját fotóid, vagy ha még nincs keret saját fotók elkészítésére. Keress google-ben szabadon felhasználható és módosítható fotókat. Vagy túrd fel a különböző ingyenes és fizetős fotó gyűjteményeket.
A facebook nemrégiben behozta újítástát, és már szabadon válogathatunk egy általa biztosított képtárból, hírdetéseinkhez szabadon felhasználható képeket.
Ezzel elkerülve az esetleges jogi következményeket, ami nagyban megdrágítja kivitelezési költségeinket.
Plusz, durván károsíthatja imázsunkat.
Nem a méret a lényeg…
Online felhasználásnál sokan elkövetik azt a hibát, hogy hatalmas felbontású képekkel kezdenek el dolgozni. Igen én is belefutottam ebbe a hibába még a kezdetek kezdettén. Aztán csodálkoztam, hogy a honlap alig akarja betölteni. Nagy szívességet tehetsz mobiltelefonról hozzád érkező látogatóknak, ha alacsony képméretet használsz. Egy rész pik pakk betölt az oldalad és már fogyaszthatják is a tartalmad. Másrész, aki mobilnetről használja a készülékét. Nem fog megorrolni rád, hogy drága megabájtokkal kellett fizetni-e pár számára lényegtelen fotóért.
Hogy mekkora a jó méret? Nos… hölgyek? Viccet félre téve 200 és 300 Kilobájt fölé ne nagyon engedjétek a képek méretét. Ha nem mozogsz otthonosan a fotó méretezés kicsin apartmanjában, akkor itt egy oldal, ami megoldja neked. https://compressjpeg.com/
Tudd, miért teszed fel azt a képet.
Egy fotó feltöltése nem azért fontos, hogy legyen valami színes szagos látványos az oldalon a sok szöveg mellett. Kell, hogy legyen célja a képnek. Passzoljon a szöveghez. Segítse az üzeneted könnyebb megértését. Támogassa az olvasót azzal, ha nem is olvassa végig a szöveget (Online senki nem olvas végig semmit) legalább tudja miről szólt a szöveg.
Tehát, keress a témádhoz megfelelő és jogtiszta képet, vagy készíts magad.

Legyen ütős
Az igazán átütő kommunikáció elengedhetetlen része, egy témába vágó kép. Ezt talán felesleges tovább ragozni. Ami viszont hasznos tanács lehet, hogy próbálj meg színben eltérni a kép környezetétől.
Például, egy facebook hirdetés kapcsán, használj a hírdetési célodnak megfelelő fotókat. Ha a célod, hogy kitűnj és felkeltsd a böngésző célközönséged figyelmét akkor haszánlj rikító, élénk, figyelem felkeltő színekben pompázó fotót. Hogy a facebook fehérségével kontrasztot képezzen és így megakasztva a görgető figyelmét. Mindenképpen illeszkedjen az hirdetéshez és figyelj a Facebook 20%-os szövegezési szabályára.
Tehát összefoglalva milyen képeket is kell használnod.
- Jogytiszta – Sose lopd el más kreatív termékét, mert drága lehet az ára.
- A kicsi az játékosabb – Figyelj arra, hogy ne használj óriási felbontású képeket.
- Legyen célod a képpel – Ha nem illik a szöveghez akkor keress másikat bármennyire is tetszik.
- Ragadja meg a tekintet és el ne eressze.
Hasznos volt a bejegyzés?
Oszd meg ismerősöddel akinek segítes vele!
Segíteni egy jó barátnák mindig kifizetődő 🙂
Ne felejts el követni facebookon és instagrammon!